Zondag 7 juni was de tweede open dag op ons voedselbos. Er werd door de meer dan 120 (!) bezoekers geproefd van ons nog jonge bos: jam van kiwibes en rabarber, siroop van vlierbes en paardenbloem. Geroken aan kruiden als oregano, tijm en colakruid. Maar vooral waren de bezoekers bijzonder onder de indruk van de rondleidingen door onze vrijwilligers. Zij vertelden uitgebreid over de ontwikkelingen van het bos en de struiken en bomen die er momenteel groeien. Onze naam is goed gekozen: wat een ‘weelde’!
Op zondag 27 september houden we de volgende open dag. Wat zal het bos dan opgebracht hebben Kom dan kijken, proeven, voelen en ruiken!








